lunes, 7 de diciembre de 2009

tres dias

Llevo tres días soñando con la misma persona, ¿será por eso que estoy melancólica? no son sueños románticos ni sexuales, ni deseo que lo sean, son sueños de vida cotidiana, no me quito de la cabeza qué querrá decir. La verdad es que soy bastante excéptica con esto de la interpretación de los sueños, soy más de "déjà vue". A esta persona la aprecio mucho, es más la quiero mucho, pero ¿porqué está metida así en mi subconsciente? ¿Tanto estoy cambiando, como para plantearme la interpretación de mis sueños? Veremos que pasa esta noche.

2 comentarios:

BATMAN dijo...

JO tampoc sóc d'interpretar somnis, però si de cercar allò que tinc al cap per saber perquè somio el que somio. és a dir, no crec en interpretacions generalistes, però si en la meva pròpia interpretació, o millor, hauria de dir, en la meva pròpia intenció.
Quan somio amb gent, normalment és o perquè he parlat amb ells durant es dia o ho haig de fer prompte, i el meu cervell em prepara per a aquell moment. No li dono importància, perquè només són somnis. Com pots veure, no sóc molt... romàntic? je je je je

Wonder dijo...

mmm ets molt més romàntic del que tú mateix penses Batman...