viernes, 23 de octubre de 2009

botes noves

M'he comprat unes botes. No sol dur-ne, de botes, encara que faci fred, serà un senyal de canvi. Encara que hi ha coses que no es poden canviar ni amb un parell de Birkins (que n'he vist un avui que m'ha mort!!!).
No puc evitar sentir gelosia, m'encantaria saber que algú m'adora així, m'encantaria sentir que s'han enamorat així de mi. No puc evitar-ho.
És un sentiment estrany, contradictori, sento alegria i feliciat per l'enamorat, enamorat d'una altra, encara que soni estrany, no vull que ell s'enamori de mi, tenc prou amb sebre que es el meu AMIC, sento gelosia del sentiment que ell té cap a un atre ser, no vull que ho senti per mi, vull que algú comparteixi amb mi. Que la meua altra part pensi amb mi el que sé, el que m'agrada, que amb una mirad sàpiga com estic. I no sol passar. Vull algú com ell, no a Ell.
Segueixo sola. Però comença a importar-me cada vegada menys, supòs que me n'estic acostumant. Però em sento bé, avui... esper que ningú em malinterpreti.

2 comentarios:

Batman and Robin dijo...

Nina Simone ha estat una gran veu a la meva vida. je je je je. T'has explicat molt clarament, i sense donar lloc a malinterpretacions xD Arribar a un estat de mirades comprenetadores és difícil, i l'amor no és un segur de tenir-les.
Tal volta unes botes noves t'ajudaran a repitjar fermament.

Atles dijo...

Aquesta entrada, em va llençar molt lluny de tu. Vaig entendre que m'estimaves, però que només era com un amic. Avui, llegint-la trobo altres significats.