martes, 22 de septiembre de 2009

record


Estic avall de la montaña, dita russa per un amic, les devallades són més fortes que les pujades, les sentim més, no es podria aguantar sempre estar amunt?. Quan pujam dura menys i no ho valoram fins que no baixam. He baixat de colp, ha estat com un llamp que arriba sense avisar, estic esperan el tro, que mai es sap el que tardarà.

No sé si melancolia és la definició adient per al meu estat. És evident que estic cansada, i cuan un ho està tendeix a la devallada més fàcilment.

De sobre recordo cançons, gent, mestres, llocs, de fa més de vint anys. Això és un senyal d'edat, cuan ho recordo tenc la mateixa sensació que ha de tenir el meu pare quan explica els records de juventut.

Em sento com una titella sense ningú que la faci moure, com la llàgrima del pierrot caient per la cara...

1 comentario:

BATMAN dijo...

Quan estic així (que també és la situació) penso en la llei de la gravetat i la seva inevitable atracció. I reconec què no és més que una maleïda llei natural que m'estira cap a un ordre, que actúa de forma rotunda i sense contemplacions. També penso que els dies de pluja són tristos i ens afecten molt més del normal. ´Som una cultura de sol, i portem més d'una setmana amb núvols i pluja, com una mena de presò natural que ens impedeix tornar a pujar.

No deixis que et consumeixi aquest edifici abstracte que és la pena. i pensa que de la mateixa manera que la força de la gravetat t'atrau, també et fa girar pel món i et dona moviment. El decaiment orbital també forma part de la vida. Només cal saber que desprès vindrà la translació i la pujada!